Jullov!!!

Imorgon går jag på jullov!!!Det ska bli såååå skönt.Och få vara hemma ända till 7 Januari.:)
Fast helt ledig från skolan är man ju såklart inte...
Läraren var så vänlig och gav oss kapitel vi kan läsa på i företagsekonomiboken så att vi vet vad vi ska läsa på om vi skulle få tid...Hon var också så snäll så att hon gav oss våran inlämningsuppgift om bokföring å moms,som vi ska lämna in vecka 4, om vi skulle få lust att börja med det...Sååå snällt.:P
Jag hatar verkligen företagsekonomi.Det är inte mycket jag förstår så man känner sig verkligen dum i huvudet.Suck!Jag undrar så hur detta kommer att gå?Man började verkligen att läsa rätt kurs...Egenföretagande med häst...Borde ju ha tänkt på det,det hörs ju tydligt på namnet.Ibland gör man klantiga saker.
Fast det bara att köra mitt talet sätt i huvudet hela tiden:
GALT KAN ALLT!!!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Preciiiis så är det!!! GaltKANallt!! Du kommer fixa detta utmärkt. Vi får hjälpas åt helt enkelt. Vi kan känna oss dumma i huvudet tillsammans ;c))

2008-12-17 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0