Skönt!!

Nu va duggan klar!!Å jag hoppas verkligen att den gick fint!!Kändes bra i alla fall,bättre än skrivningen...
Imorgon ska vi bara ha bandagerings övning sen kan jag åka hem,bara två dagar i skolan denna veckan. Fast de andra två sista veckorna är full späckade.Med FÖRETAGSEKONOMI!!!Fattar ni vad jag är rädd för matte?!Aboslut livrädd,hjärnan krampar så fort jag ser en siffra!!
Som tur är jag i långsamma gruppen.hehehe
Beställde precis kurs-böckerna från adlibris.

Nu måste jag åka å handla något å äta tills ikväll.För sen ska jag iväg till ridskolan där Lilllemor jobbar och kolla på den och på när dom har handikappridning.Få lite idér.:P Roligt å se hur dom har det på andra ridskolor.
Tveksamt till om jag hinnner hem till julkalendern,men jag kan ju se den på nätet som Lillemor så vänligt uttryckte det.:)
Fast det är ju första avsnittet...Å jag lovade Nina,nästan ialla fall...

Good evning to you people!!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Det där med Matte är inte min grej heller..schysst att dom satt ihop en långsam grupp för oss hopplösa fall..hahahahahahha.. Jag är totalt IQ-befriad när det gäller att tänka logiskt i samband med siffror så du behöver inte känna dej ensam.

2008-12-01 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0