Det här med tid...

Jag är van vid att alltid ha mycket att göra eller att hela tiden ha saker att göra.Men den här veckan i Skara har jag måndag,tisdag och onsdag gått halvklassdagar,vilket har vart väldigt lugnt.
Fast då har jag passat på att hälsa på min kompis Lillemor på deras ridskola och kollat på handikappridning.Det var en väldigt fin ridskola som var väldigt fräsch!
På tisdag och onsdag körde jag Stinas ponny Pontus.Han behövde komma ut å röra på sig och Stina hinner inte ta ut honom men det gör ju jag.Och det var väldigt kul!Han har sån härlig energi den lilla ponnyn,sådär lagom.
På torsdagen tänkte jag och Nina ha knytkalas.Men det var inte så många som kunde.Vi blev tre.Men det blev gott å mysigt ialla fall.
Dock har jag haft massa tid över denna vecka och när man bara sitter still hela dagarna så har jag haft lite för mycket energi när jag gått å lagt mig...Suck.Vilket innebär att det ibland är svårt att somna.
På fredag när jag skulle åka hem snöade det mycket!Väldigt mysigt men jobbigt å köra i.
Slutade 15 och behövde vara hemma så snabbt som möjligt.Skulle vara borta kl 19 på 50 års kalas.Behöver jag säga att jag kom sent?Det gick ju inte allt för fort på E20 denna snöiga dag,med långtradare och söndags åkare.Väl hemma är man stressad å hittar inga kläder.Men tillslut kom jag iväg,så jag snlände väl strax efter halv åtta.
Varför ska det alltid köra ihop sig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0