Förra helgen...

Såg att Maria tyckte att jag skulle berätta om förra helgen. Och nu tänker jag göra det, hade tänkt att göra det tidigare...

Förra fredagen den sjunde November så fyller min kompis Caro år och även min kusin Erika.
Så på fredagen var jag bjuden på tjejkväll till Erika. Köpte med mig en liten present och åkte dit. Det blev en mycket trevlig kväll med mycket prat och underbart god mat!
Var hur kul som helst å träffa Erika för vi träffas inte så ofta numer för hon pluggar i Halmstad och jag i Skara. Med andra ord blev det en del plugg prat.
Flera av de andra tjejerna fortsatte sin kväll med utgång men jag var så tråkig att jag tackade för mig å åkte hem.

På lördagen var det dags att fira Caro.Fast det visste hon inte om.
För det var såhär.Att hennes pojkvän Tom hade flera veckor i förväg ringt å frågat om jag ville följa med på cabaret Cartwright på kajskjul 8 med galenskaparna och aftershave.Men jag fick inte säga något tll Caro för det skulle bli en överraskning.
Vet ni hur svårt det är att hålla sig?!Hur nära jag var att säga till henne att jag precis pratade med din pojkvän å han sa...
Men iaf gick allt bra hon fick aldrig veta något.Hon hade fått order att vara ordning en speciell tid å så tog de taxi in till GBG.Och när de anlände så stod jag och maria där och väntade.Hihi snacka om att hon blev förvånad å glad av att se oss där!
Kvällen blev mycket trevlig!Det började vid sju å höll på till ca 11.30,många skratt blev det och det ingick trerätters också så mätta blev vi.Otroligt duktiga är dom,hur de kommer på allt å kommer ihåg.
Caro fick en tjejkväll av mig,Maria å Louise.En helkväll.
Kompisen Jonas hade också fyllt år nyligen,så han fick också present.Tre stycken sprayflaskor med bilvårdsprodukter som min far säljer.:)Vilken fantasi man har....
Sen fortsatte vi vår kväll på hotell Gothia,på baren på neder våningen.
Hade egentligen tänkt å åka hem då kvällen var slut, men jag har mitt rum med säng i hos Caro å Tom hängde jag med dit istället.:) Caro sa att det gick bra!
En mycket lyckad kväll tycker jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0