Fy vad irreterande!

När man kör i två timmar till skolan för att ha kursintroduktion i ca två timmar.Men väl där så håller den på i 45 min!Då kändes det riktigt onödigt å åka upp! Vad ska man göra nu då?!Måste iför sig handla lite mat...Kanske åka å förpesta tillvaron för Stina lite sen...
Men nu fick vi veta när våran första tenta å dugga blir.Hjälp!Hoppas d går bra.
Annars låter det som att det kommer bli en väldigt intressant kurs.
Med dissekera hästben(har redan gjort d,men kan bli kul igen),å lära oss å linda ben(haft lektioner id me,men bra å repetera),å redan imon blir d lektioner i se så hästens utrustning sitter bra.Sen så blir d massa annat spännande med avmaskning å hästens tänder mm!
Nu så e d en tjej till som ska bo i lägenheten...:S Hoppas hon e bra.Samtidigt som det blir väldigt kul å inte behöva bo själv i stora lägenheten så känns d lite jobbigt att inte vara själv.Kan ni förstå vad jag menar?!

I helgen tänkte jag ha en tjejmiddag,men då det inte var så många som kunde komma eller kunde komma senare blev det ingen middag.Utan istället blev det en mysig kväll bestående av fem pers. Angelica å jesper, Sandra, Emma å så jag.Vi tänkte väl spela spel, men istället satt vi å tjôta, drack vin å åt lite tilltugg. Mycket mysigt!

Äsch nu måste jag åka å handla!Magen låter så konstigt...:P
Höres!
Kommentarer
Postat av: paula

Låter som en trevlig helg. Själv har jag kört hur många mil som helst med transporten. Söndag upp med alla sakerna måndag ja då var det dags för hästen att åka upp.. Idag är jag trött... kul att få en inneboende, det är tråkigt att alltid vara själv.. kram på dig

2008-11-04 @ 15:07:26
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0