"Ridlärare"

Nu är det bestämt.Jag tar över Johannas två ridgrupper på lördagarna!Så jag blir ridlärare, eller vad man nu ska kalla det, från och med nästa lördag...Inga mer lediga lördagar för min del.Men det här kommer bli kul!
Det är ju bara två grupper så det är ju inte så värst mycket. Det är intergrerade grupper.Det vill säga både personer med handikapp och utan handikapp som rider i grupperna.
Så först på dan har jag lektioner sen fortsätter jag som vanligt att hjälpa Lolo med hennes HK-grupper.Pengar behöver man ju nu när man är student!

Igår var Lillemor och hennes arbetskamrat Lotta från deras ridklubb och gjorde ett studiebesök på våran klubb.Tror att de tyckte att det va intressant...Vilket känns bra och höra!I alla fall när de har åkt ca drygt två timmar för att komma till oss.

Nu ska jag kila in i huset till päronen och äta middag!GOTT!
Sen ska jag åka till affären och köpa lite sallad till våran hästskötarkurs för vuxna som jag och Johanna ska ha på söndag.Det tråkiga med denna kurs va att vi inte fick så många anmälningar.Men vi bestämde att köra ändå.Vi ska göra det så trevligt,kul å bra att alla ångrar sig att de inte anmälde sig!:P

Ha en fortsatt trevlig fredag kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0