Vilken lycka!!

När läraren ringer å säger till än att det blir inget med lektionerna imon för d e för få som kommer!!
Skulle iför sig ha ett utvecklings samtal men det kunde vi ta en annan dag som tur va!!
När hon ringde och meddelade denna glada nyhet,så satt jag i min klasskompis Lillemors bil på väg från det stall där hon har sin fina häst, hade hjälpt henne å plocka in två hästar,vi skulle hem å fortsätta slita med vårat hästanläggnings arbete. Som för övrigt blir väldigt bra för att vi e så grymma!:P
Men iaf när läraren Ingela ringde så var klockan sen eftermiddag å då vi skulle greja lite mer med arbetet,så hann klockan bli ganska mycket innan jag kom hem... Väl hemma skulle jag äta städa å packa innan jag kunde åka.
Sen så fick jag återigen njuta av att köra min underbara bil,röde Ralf, i två njutnings fulla timmar.Mmmm!
Nej nu kallar han på mig,sängen alltså!;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0