Byxorna sprack!

Igår när vi skulle fixa iordning hagen för småttningarna så frågade syrran mig om jag fortfarande kunde hjula.
Självklart var vi tvungna och pröva.Syrran klarade det galant och observera att hon hade jogging byxor på sig.Hon var riktigt grymm på det och klarade till och med att stå på händer och göra en rondat.
Så skulle jag göra, första gången gick det inte så bra.Nästa gång förskte jag sträcka mer på benen och sparka ifrån.Vilket resulterade i att jag kände och hörde ett ritch...
Mina favorit jeans sprack!:( Jag blev lite sorgsen över detta.Men men, vad gör man inte för gamla tiders skull?!
Nu kanske ni undrar hur det gick med hjulningarna...
Jag i alla fall in och bytte om till joggingbyxor och då gick det väl lite bättre men jag kan väl inte påstå att det gick bra.
Man kan ju inte vara bra på allt! :P Hihi

Ta hand om er och ta det vackert med hjulningarna!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hahahahahahahahahhahahahahaha....din knasboll!!!

2009-04-27 @ 08:48:20
Postat av: Sandra

Hahaha kul.... fast jag ska nog inget säga.... jag kan nog inte ens hjula längre.

När får man se några bilder på de ny småhästarna? Jag blir ju lite nyfiken =)



Kram

2009-04-28 @ 08:25:03
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0