Födelsedag

Nu är det en kvart kvar av min 26 födelsedag.
26 ÅR!!!Fatta,jag börjar bli en stor flicka nu....Lite åldersnoja får man.Jag vet att jag inte borde få det,men av någon anledning smyger den sig på.För några år sedan tyckte man att 26 år lär gammalt och att man då borde ha man och barn.Kanske är därför man får lite noja för jag är ju inte i närheten av något av det.Medans många i min ålder är det eller är där.Jag vet min tid kommer.Så därför ska jag passa på å leva loppan nu!

Nog om detta!Det har i alla fall varit en mycket bra födelsedag!
Som jag imorse började hos Martina och Johan på deras golv i köket på ett uppblåsbart liggunderlag.Martina sjöng för mig och så fick jag tårta på "sängen".
(Fast egentligen började den ju efter tolvslaget,då blev jag firad på älvsborgsbron!Det är verkligen inte ofta det händer!Med raketer och champagne!!Mina första paket fick jag när vi kom tillbaka in,en bok av Erlend Loe,blåst, och dom sötaste salt/peppar karen i form av två bullterriers.Men min nyår tänkte jag berätta mer om i ett eget kapitel.)
Efter att tag så gick vi en promenad i det fina vädret runt nya varvet.Det var jag,Martina och hennes bror Christoffer. Helt underbart!
När vi kom tillbaks var det dags å åka hem.
Väl hemma så blev jag bjuden på födelsedags middag och så fick jag paket!!
En mikro,ett skoställ och en hästtidning,dessa fick jag av mor å far.Av syrran fick jag mera bestick,¨behövde några fler.Och så fick jag ett jordgubbs lyppsyl!:)
Senare på kvällen var det TÅRTA!Marängsockerkaks tårta med grädd och annans fyllning.MMMM sååå gott!!

Nu sitter jag här och det är dax att gå å lägga sig för jag är ganska väldigt trött!
Night night!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Äldre och därmed ett helt år visare!! Hihii..

2009-01-02 @ 17:11:32
Postat av: paula

GRATTIS GRATTIS 26 är väll ingen ålder jag är ju tio år äldre.... hjälp!!!!

2009-01-02 @ 23:00:18
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0