Första etappen klar!:)

Då är inlämnings uppgifterna i företagsekonomi klara!Nu ligger dom i min väska i väntan på att lämnas in i morgon.Det kommer kännas såååå skönt!!!
Jag och min klasskomis Petra satt med dom förra veckan och gjorde de flesta uppgifterna,men så var det några vi inte förstod oss på.Så igår fick vi(Petra,Nina och jag) hjälp av Susanne,hon går i den bra gruppen och som även har jobbat med detta för några år sedan.Det var verkligen jättesnällt av henne!!Som står ut med oss mindre begåvade...;)För besväret bjöd vi henne på fika.
Men nu så är det den stora och skrämande tentan kvar!:S
Den ska vi ha på fredag nästa vecka.Nu är det bara till att plugga järnet,om man ska klara det här.Jag har börjat lite smått...Men det är svårt att plugga själv,så ikväll ska jag och Petra plugga.Det kommer bli super!!!

Hejsvejs lingonfejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0