Kalas hos Stina!:)

Igår fyllde Stina 26 år.Så då var jag bjuden dit på kalas.:) Jag blev rekomenderad att inte ta bilen för det skulle serveras alkoholhaltiga drycker.
När jag kom dit så blev jag serverad en välkomst drink. En Pimm's,hade aldrig hört talas om den.
Men det är en vanlig engelsk drink och den var väldigt god!
Sen blev det mat.En glad överraskning,trodde "bara" att det var tårtkalas.Massa olika goda rätter,alla vegetariska.Till det serverades det vin.
Efter maten var det paketöppning, av mig fick hon en glasskål med lock med massa påskgodis i med en fin rosett runt i virkat band.
Kvällen toppades med efterrätt!Det var frukt som man doppade i choklad,man fick välja på vegansk brun choklad eller vit choklad med bailys i.Tog den vita och det var sååå gott.När allt var uppätet var jag så himla mätt!Så sen orkade man bara sitta i soffan å tjôta.
Eftersom det var skola idag var man tvungen att gå hem rätt tidigt.Kanske var tur ändå för annars hade väl Stina och Danny aldrig blivit av med oss...
Kalaset var väldigt lyckat!Kan ju bero på det födelsedagbarnet och Danny eller det trevliga sällsapet eller den goda maten!Men det kan ju också ha varit kombinationen...

Kôss å pôss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du tycket kalaset var trevligt! Du hade dock fått stanna hela natten om du velat. Sitter nu är och smaskar på påskgodiset ur den gulliga burken! Tack så mycket!!



KRAM stina

2009-04-01 @ 21:36:49
URL: http://manskensbondensmemoarer.se
Postat av: Sandra

Du är alltid välkommen till mig, å nu har jag till och med fika att bjuda på. Kram //Sandra

2009-04-03 @ 13:54:42
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0