Ny väska!

I måndags beklagade jag mig för Lillemor över att jag inte hade någon datorväska.
Då sa Lillemor,men jag har säkert någon gammal väska hemma som du kan få.Den är säkert inte så fin, med reklam eller något musse pigg tryck på den.Men jag kollar.
Jag tyckte verkligen inte att det gjorde något,bara det är en väska som man kan bära datorn i!
Dagen efter hade Lillemor med sig en väska.Jättefiiiin!!Med Musse Pigg på,passar mig perfekt!Verkligen inte ful som hon sa.
Så nu kan jag ta med mig datorn till Skara utan problem!
Hon är allt bra snäll den där Lillemor!:)
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hehe...skoj att nån tycker det :c) Den väskan passar dej perfekt!!

2009-04-25 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0