Taxi

Sitter och väntar på att få hämta syrran. Hon är ute och partar ikväll medans man själv snällt får sitta hemma och vänta. Någon måste ju ta hand om djuren och det blev jag.
Nu kanske ni undrar varför inte mor och far gör det, men mor är på tjejträff och far är allergisk mot pälsdjur.
(För er som inte vet bor jag i en lägenhet på föräldrargården.)

Men jag har haft en mysig kväll ändå. En kompis kom hit för att titta på min lägenhet, nu när jag bor i den. Då även min far är bra kompis me denna kille satt vi inne hos mig och tjöta och drack kaffe. Tills far inte klarade av att vara här inne mer pga Max.
Och nu är det ingen idé att gå och lägga sig för syrran anländer väl till Ytterby om någon timme eller så.

Och till er alla vill jag bara säga glöm nu inte att ställa fram klockan en timme!

Se ya!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0