Det här hände i måndags...

Idag var det trögt att åka upp till Skara. Har börjat känna av det den sista tiden nu, med allt pendlande och packande, så det ska bli skönt när det blir LIA om fem veckor.(LIA=praktik) För då ska jag göra den hemma på ridskolan.
Ska starta upp lite kvällsaktiviteter under de fyra veckorna jag har LIA. Hoppas det blir någon som vill komma.:P 
Sen har vi bara en vecka i skolan efter LIAn och sen är det sommarlov!:) Skönt!!

Idag har vi börjat en ny kurs, Hälsa-friskvårdskursen. Det som jag är inriktad på, så det borde ligga mig i handen.
Men jag vet inte riktigt...
Min rädsla är att det kommer bli flummigt, att det inte riktigt blir så strukturerat med handfasta råd om hur man kan hjälpa folk. Utan mer att det kommer bli hur man ska hjälpa sig själv.
 -För man måste förstå sig själv innan man kan hjälpa andra.
Och det är sant men jag tycker att jag känner mig själv rätt bra efter min olycka. För jag har vart så illa tvungen att veta mina begränsningar för att veta vad jag kommer orka göra för att planera min dag och mitt liv.
För ibörjan av förra terminen fick vi åka iväg och ha en grenspecifik vecka, och i mitt ycke blev den lite flummig. Vi fick göra mycket övningar.Och jag tror att jag är en lite för jordnära person för att förstå det bra med de här övningarna...
Med andra ord det kommer att bli spännande och se vad den här kursen kommer ge.

Ha det gôtt!

ps.När jag närmade mig Skara idag,så försvann det fina vädret vi hade hemma och det började att snöa!ÄCKLIGT!!!ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0