Maskerader

Två helger i rad nu har jag varit på maskerader.
Den första var på halloween hos Tom och Caro.Det var även födelsedagsfest för Caro som fyllde år den sjunde november.Jag var utklädd till döden.Träffade min man där på festen.:)
En kille som också utklädd till döden.Så herr och fru Döden var på festen.Heheheee
Hade ingen vit färg att ha i ansiktet,så jag hade bara sminkat mig svart runt ögonen och hade ett blekt puder i ansiktet.Men min man hade färg så jag blev lite vitare i ansiktet under kvällen.
Jag hade riktigt kul!Gick hem vid halv tre-tre tror jag var en av de första som gick.:P Men får man skjuts så kan man ju inte missa det.
Här är två bilder en utan vit färg och en med.Tyvärr är det inte så värst bra bilder.Tog dem själv som ni kanske förstår...
 

Den andra maskeraden skulle vi klä ut oss till filmkaraktärer.Det var Angelica och Peter som ordnade denna maskeraden.Jag hade riktigt kul och man såg många fina utklädnader!Allt från Cruella DeVill till Greger som Robert Gustavsson gör.Min syrra och jag körde på macken tema,hon var Roger och jag var "det ska va husvagn" frugan.
Emma hade hittat en riktigt snygg overall och i samma veva hittade hon den här snygga wct-mysdressen som pappa hade i garderoben!Tänk att pappa har fått på sig den här,den är ju lagom till mig!Hur liten har han vart?!
Såhär snygga blev vi i alla fall!;) Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0