Det är sååå mysigt!!

Jag tycker det är väldigt mysigt när jag får besök!
Idag så kom Caro på besök,jag var hemma från skolan idag när man bara har två timmars föreläsning på en måndag då blir man hemma.
Men i alla fall,jag fick ett mess där hon frågade om jag ville gå en promenad med henne och hennes hund Tella någon dag.Sa att jag var borta ända tills på fredag men är hemma idag.Kan jag komma om en timme,frågade hon och jag sa att det går bra.Behöver ändå en paus i pluggandet.
Tella och Caro anlände och Tella,Caro,Max och jag begav oss ut i skogen.
När vi kom tillbaka lagade vi mat.Det blev ett knytkalas,det blev en riktig kalas lunch!Som Caro toppade med en paj,hallon och fläder och vaniljvisp!!

I helgen så var jag på krätfskiva hos Caro och Tom.En skiva med fullt ös!!Hade riktigt riktigt kul!
Min kompis Louise som är från fjärås som också skulle med på kräftskivan sov över hos mig efter skivan.Lite långt till fjärås mitt i natten.
Dagen efter hade vi en såndär riktigt skön söndag!Vi satt i soffan och åt frukost och tittade på film och snackade skit.
Fortsatte dagen med att ta en riktigt skön söndags promenad med hundarna i skogen.

Jag tycker som sagt att det är riktigt kul och mysigt när man får besök och det bästa är om man kan ta en fika ihop eller en matbit.:) Både planerade och oplanerat är trevligt,men är det oplanerat så får man ta det som det är hemma hos mig...;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0