Hemma

Trodde att jag skulle behöva vara kvar i Skara idag en stund på dagen.Vi behövde börja på vårat grupp arbete som går ut på att vi ska göra mätningar på en arbetsplats,mäta buller,ljus och luft.
Men dit vi tänkte gå kunde inte ta emot oss idag så vi får ta det nästa vecka istället.Och det tyckte jag var underbart!För då kunde jag åka hem då vi är lediga både idag och imorgon.
Fast helt ledig har jag inte vart idag...För ikväll har jag haft min tjejgrupp på ridskolan.
Och idag var den liten för idag var de bara tre som red.Vi får hoppas att det blir fler nästa gång!
På grund av att jag pluggar och bara får mitt schema i femveckors perioder så kan jag bara planera in några veckor i stöten.Så det är ingen bestämd riddag dom kommer ha,men nu bestämde vi två gånger till som dom ska komma.Kommer bli sååå bra det här!!

Nu ska jag gå å knyta mig!God natt!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0