Vad fort det gar!

Nu är det inte sa manga dagar kvar tills jag aker hem.Det ska bli skönt att komma hem,sova i sin egna säng.Men sorgligt att aka ifran alla nya vänner!
Men imorgon ska jag aka till staden groningen,och där ska jag träffa Anna Marie,en frivillig hjälp här pa ridskolan, hon bor där och ska visa mig staden.Museum ska vi besöka men även kolla i affärer.Pa kvällen kommer Maraijke och da ska vi ga pa bio och äta mat.Ska bli väldigt kul.
Pa söndag ska jag,Herman och Willie aka till Kamp Westerboork,som var en första anhalt för de som skulle till koncentrationsläger.Da jag aldrig har varit pa nagot koncentrationsläger,kommer detta bli väldigt intressant och sorgligt!Och pa kvällen tror jag vi skulle pa restaurang här i Westerboork.Kommer bli mysigt!
Och pa tisdagen aker jag hem,sa nu kommer det ga väldigt fort!
Men jag är glad att jag akte hit pa praktik!
Höres!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0