Tusan också!

I lördags morse när jag vaknade så kände jag att jag höll på att bli förkyld. Eftersom jag då var påväg till jobbet stannade jag vid affären och köpte en flaska kangjang. Fina grejer det där. Efter en ipren och en hutt med kangjang känner man sig ganska fräsch. Och det bästa är att man inte blir så sjuk.
När jag kom hem i lördags efter mitt jobb, kände jag mig inte så bra. Men efter en vila och ipren och sen en liten hutt kanjang kände jag mig på kvällen rätt hyfsad.
I går söndag, kände jag mig mycket bättre.
Men idag är jag sämre igen. Har mer ont i halsen. Ja ja, det är väl bara att ta det lugnt idag. Tur att man inte har jobb idag att passa.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0