I fredags fick jag åter träffa Lillemor ef...

bild0721 (MMS)

I fredags fick jag åter träffa Lillemor efter nära ett år!För denna helg har vi gått steg 3 för handikappledare på Vara folkhögskola.Det var en intensiv men intressant och rolig helg,alltid kul att lära sig nya saker och få nya idéer som man vill hem och pröva.Plus äntligen fick jag åter flumma med Lillemor!Vi åkte hem fullproppade både i huvudet och mage.Ätit mycket mat,hela tiden!Till hösten ska vi träffas igen för del 2 av hk 3,till dess fick vi läxa att göra i sommar!Läsa en bok och skriva recension.På hemvägen stannade jag till hos min kompis Anna för ett spontanbesök.Alltid lika mysigt att hälsa på där.Fick en trevlig pratstund med kaffe å kaka.Skönt att lösa världsproblemen ibland!:-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken grymt härlig bild! =) Var roligt att helgen varit lyckad!

Kram till dig!

2011-04-17 @ 22:39:40
URL: http://jelican.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!:) Ja det var riktigt bra! Kramisar

2011-04-18 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0