Semestern börjar gå mot sitt slut,men jag ...

bild0775 (MMS)

Semestern börjar gå mot sitt slut,men jag ska inte klaga.Nu har jag varit ledig alldeles förlänge.En del äventyr har jag hunnit med i sommar,se på thake that,med Robbie Williams,i köpenhamn med Angelica å Sandra.:-)Riktigt häftigt!Just det på midsommarafton var jag i Oslo å såg på Foo Fighters.Peter kom med denna fina idé. Hälsat på min mormor på styrsö några dagar har jag oxå gjort.På kortet kan ni se utsikten från balkongen,inte så pjåkig om jag får säga det själv.;-) Och såklart mitt lilla äventyr i Holland.Idag sitter min syster å jag vid havet.Det är något jag inte hunnit göra i sommar eller så har vädret vart dåligt.Men idag tänkte jag även slå till med ett dopp i det blå.Om jag vågar vill säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0