HALLOJ!


Här har ni en liten bild på mig ifall ni skulle ha glömt av hur jag ser ut...

Nu måste jag berätta vad våran föreläsare gjorde igår!Hon bjöd oss elever på kladdkaka!!!Som hon hade bakat,vilken lärare!
Å inte nog me det idag fick vi tårta!!Tror att d va så att d här huset firade 10 års jubileum eller något sånt...
Vilken lycka!Två dagar i rad har man fått gott till kaffet.
Och i fredags när jag kom till jobbet så kom jag lagom till tårta där med,vilket flyt!
Gottegris som jag e e detta höjden av lycka!:)

Så nu har jag slutat skolan för veckan men måste ändå vara kvar här,för d e två grupparbeten som ska vara klara i veckorna.Ett på måndag.
Vill egentligen hem för nu har jag en helg med fullt ös som väntar...
På torsdag ska jag träffa Anna å Johanna och planera höst och jul-aktiveteter på ridskolan sen på fredag kväll blir d oktober-fest. Lördag blir d tårtkalas med bowling efter kalaset men först på dagen blir det lite jobb...
Söndag blir d att förbereda uppresan till Skara med hästen. Fast det är klart all tid som jag e hemma går åt åt det,packa alla saker till mig å hästen, förutom det så behöver hästen motioneras och hunden med mm.
Men det är kul med sådana helger ibland,särskilt när de senaste helgerna har varit lugna.
För på måndag börjar Kursen för Anders Eriksson,för alla som inte vet är han en MÄSTARE på att tömköra(köra utan vagn)och allt annat som har med hästen att göra.Och då tar man ju chansen att ta med sin egna häst!När det är gratis.:P
Hästen får jag sen ha uppstallad hos min kära kompisar Stina å Danny.I en liten hage på deras gård.Superbra!!
Ser verkligen fram emot den här kursen,ska bli sååå kul!

Se ya!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Är det du?? Jag känner ju inte igen dej :c)) Kladdkaka och tårta, jo jag tackar. Man kan gå i skolan endast för godsakernas skull.

2008-10-14 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0