Hej å välkommen!!

Då ska ni vara hjärtligt Välkommna till min simpla blogg!
Jag träffar ju inte alla allt för ofta nu för tiden tänkte jag att en blogg skulle vara ett perfekt sätt att hålla alla uppdaterate om vad jag har för mig i Skara å andra flummiga saker som händer i mitt liv.
Jag kan lova er njutbar läsning!!:P

Slutade skolan för 1 timma sen där vi i dag har lärt oss å räkna foderstater.Tror jag t.om. fáttade hur man gjorde....Hamnade i datasalen för att läsa ett mail.Gjorde så men sen bestämde jag mig för att göra en blogg,hmm har inte riktigt bestämt mig för om d e bra eller dåligt än... Så ni får helt enkelt ta den för va den e!

Nu måste jag åka å handla kylen e tom å magen kurrar som besatt!Får passa på å köra lite extra nu när jag denna vecka har mor å fars bil.Värsta lyxåket om man jämför me min...Min bil e nämligen lite sjuk för tillfället.Så nu har far fått en kvälls aktivitet.

Slick å hej leverpastej!!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

välkommen till bloggvärlden...snygg sida du har..hahahahaha.. Min är lika samma :c)

2008-10-13 @ 19:27:45
URL: http://loovs.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Kul att du fattat det där med foderstater...det brukar va skoj när man fattar galoppen

2008-10-13 @ 19:29:41
URL: http://loovs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0