Kan inte sova!

Vad gör man när man inte kan sova?!
Jo i natt hamnade jag här. Det är fruktansvärt jobbigt när man ligger helt klarvaken i sängen och inte kan somna. Är det någon som känner igen sig? Men det blir såhär ibland när jag har gjort för mycket på dagen och är övertrött när jag sen ska gå å lägga mig. Då slår det över åt andra hållet å jag blir pigg istället.SUCK!!!

Idag har jag i alla fall kommit hem ifrån Skara. Det har varit en stressig dag som började med grupparbete i skolan kom iväg försent från skolan så jag blev sen till min träff med Anna å Johanna på ridskolan. Men vi hann planera in datum för våran vuxenkurs som vi ska ha å några andra saker.
När jag kom hem så stod Caro å Gladdis å väntade på mig å Gina,för vi skulle ta en ridtur. 
Är ju så blött överallt i skogen.blev kanske inte riktig så fullt ös som det brukar.Fast det var ändå väldigt kul!:)
När hon skulle åka hem så ville hennes bil inte starta. Batteriet hade dött. Så d var bara att hämta min far, mannen som kan prata med bilar.;)Så va d fixat!Å Caro å Gladdis kunde åka hem.
Avslutade dagen med att se veckans avsnitt av Heroes!!Så extremt bra!Veckans avsnitt är en mycket viktig händelse.

Sov gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0