Bokat och klart!:)

Nu är det bestämt och bokat att den 5:e Januari flyger jag till Holland för två veckors praktik på en  handikappridskola!
Den ligger ca två timmars resa utanför Amsterdam,så väl i Amsterdam så måste jag köpa tågbiljett och sen hitta rätt tåg.:S Kommer nog att gå fint, det ligger ju i alla fall i samma byggnad.:)
Men det låter som jag kommer få två toppen veckor.Anläggning som de har är stor och fin,jag kommer bo bra.Och Herman som ägaren heter verkar trevlig.
Det kommer i alla fall bli ett litet äventyr för mig,att dra iväg på egen hand till ett annat land!
Har ju gjort det en gång förut,till Irland,men det var för sju år sedan och då åkte jag dit me min kompis Martina.
Så då hade jag ju sällskap.Fast nu är jag ju både äldre och förståndigare,eller?!:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0