Prinses Margriets manege

Hej!
Här kommer en hälsning fran Holland,fast den korrekta namnet är Neatherlands pa Holland.
Jag har det bra här,alla är trevliga och snälla.Och tycker det är roligt med en svensk praktikant och är nyfikna pa Sverige.Manga har även vart i Sverige.
Herman och Winnie som jag bor hos,Herman är han som driver stället,är en dröm att bo hos!Jag blir väldigt bortskämd.I början bodde jag i ridskolan där lägerdeltagarna brukar bo.Men da det blev lite ensamt och de erbjöd mig att flytta in till dem i huset.Jag tackade ja.
Idag har jag vart pa ett studiebesök med Herman pa en annan handikappridskola.För att se en speciell sak de använder till handikappade,nogot som jag inte tror finns i Sverige.Aldrig hört talas om det ialla fall.Kan inte riktigt förklara vad det är men jag kommer att lägga upp bilder sen när jag kommer hem.
Jag kommer visa mer av allt när jag kommer hem!
Lektionerna här pa ridskolan paminner väldigt mycket om de hemma pa mitt jobb,särskilt handikapplektionerna.Men det var därför jag akte för att se likheter och skillnader.Och lära mig nya saker och utbyta erfarenheter.Men mer om detta när jag kommer hem! 
Nu är det bara en vecka kvar tills jag aker,oj vad tiden gar fort!Sa ha det sa himla bra!
Kramar pa er!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0