Så här fin blev Gina på sitt ben när hon v...

bild0745 (MMS)

Så här fin blev Gina på sitt ben när hon var hos veterinären i måndags...Först gjordes böjprov för att se om hon fortfarande haltade,det gjorde hon.Sen blev det ultraljud av benet för att se om liggamentet hade läkt,därför det rakade benet.Det var mycket bättre än sist!Så veterinärens slutsats var,att hon inte borde halta så mycket som hon gjorde när skadan är såpass läkt.Efter sommaren ska vi på återbesök,då har hon vart halt i ett år.Nu behöver jag inte ta ställning till hennes framtid,var lite nervös för det.Jag håller mina tummar för att hon är mycket bättre i höst så jag inte behöver ta något tråkigt beslut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0