Knôkat!

Nu börjar det bli knôkfullt i mitt huvud!!I tisdags hade vi skrivning på hästen anatomi å fysiologi,så jag tryckte in allt i huvudet vi skulle kunna.Jag hoppas det gick bra!
Både igår och idag hade vi föreläsningar.Det som vi hade idga ingår i en dugga vi ska ha på måndag plus att vi ska ha på det vi hade i måndags och lite andra föreläsningar.Nu är det knôktaktiken som gäller!
Imorgon ska jag dissekera hästben,på det som vi hade föreläsning idag.Kommer bli intressant!
Ni får ursäkta att jag låter lite förvirrad,men just nu känns hjärnan som en burk med äppelmos...
Så nu e det nog dax att dra sig hemåt...

(dugga=föreläsarna skriver tre frågor var som ansvarig lärare sätter ihop till ett prov.)
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Heja heja vad du är duktig!!! Kämpa på!! Jag tror säkert att du klarat tentan och du fixar även kommande dugga utan problem :c)

2008-11-28 @ 18:37:18
Postat av: paula

heja heja kämpa på.... kram kram

2008-11-28 @ 22:52:53
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com
Postat av: Anonym

TACK!!!Det behövs!!

2008-11-29 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0