Är den inte fin?!

Min nya fina blogg som Angelica har gjort för mig.Jag är i alla fall väldigt nöjd!:)
Angelica fick nästan helt fria tyglar när hon gjorde designen,hon frågade mig om jag hade några speciella önskemål.
Jag berättade mina önskmål för henne och jag mailade bilder som hon fick välja och vraka ibland.
Och jag måste säga att hon följde mina önskemål mycket bra och uppenbarligen känner hon mig väldigt bra också,för jag är väldigt nöjd!
Tusen miljoner tack gumman!:)

Dagen har jag tillbringar på Styrsö.Det är en ö som ligger i Göteborgs norra skärgård.Min mormor bor där så jag och min mor har varit där och hälsat på henne över dagen.
Det har vart en skön och avslappnad dag,känns som om man bara har ätit massa under dagen...
På hennes tomt finns det björnbärsbuskar och på dem finns det massa björnbär.Så mycket att allt hinns inte plockas av.
Jag har plockat massa med björnbär idag och nu ligger de i frysen.Så nu kan jag t.ex. äta varma björnbär med glass.Mmmm finns det något godare?!
Björnbär är mitt favorit bär så kan det bli bättre än såhär?!Vintern är räddad.:)

Nu är min hjärna trött och mina fingrar är alldeles blå efter alla björnbären,så nu finns det bara en vettig sak att göra...
Gå och nana kudde!
Sov gott alla och händerna på täcket!;)
Kommentarer
Postat av: Angelica

Guuuuu vad fin blogg du har!! ;)

2009-08-27 @ 23:09:18
URL: http://jelican.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Skitsnygg!!! Jag vill oxå ha en sån fin... Är det den där Angelica man ska muta för att få detta fixat =))

2009-08-27 @ 23:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0