Tokigt!

Att ett blåmärke kan ändra färg som dom gör.Mitt har nu fått en mörkare nyans.Jag tänkte att det kan vara kul för er att få se det igen så jag kommer härmed uppdatera er med en ny bild på det.
Även om jag inte tycker att kortet gör det riktigt rättvisa,färgmässigt i alla fall.
Jag kan nu även berätta för er att det inte är riktigt lika ömt längre.Så det går ju framåt!:)
Är det inte vackert?!:P

I morse fick jag ett mess ifrån min kusin där hon frågade vad jag skulle göra idag och om vi kunde rida ihop någon dag.
Sa att jag skulle kolla med min syster om hon ville ha ridledigt någon dag.
Och det passade sig så lämpligt att det ville min syster idag.
Min kusin kom och vi tog en tur i skogen.När vi gjorde iordning hästarna upptäckte vi att Birk tappat en av skorna som han fick på sig igår.Suck! Tur att haovslagaren kommer imorgon igen.
Vi hade några trevliga timmar ihop med ridning,lite pyssel me minisarna och hann även med att äta och ventilera världsläget.:)

Fick även shoppat lite fynd idag,ett par jeans,en cardigan och en långärmad t-shirt,allt för en 500-hundring.
Känner mig nöjd!

Nu sitter jag här och har ätit lite kvällsmat och lyssnar på Creedence.
Men nu ska jag lägga ner det här för dagen och gå till sängs!
Godi nodi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0