Utmaning

För några dagar sen blev jag utmanad av Angelica med denna lilla utmaning och nu tog jag mig i kragen och utför den.
Man skulle vidare utmanna fem personer. Så jag utmanar lill-paula,lööv,jessica,månskensbonden och conrad.:)

4 av mina favorit-tv-program
:

♥ Gohst wisperer

♥ Morden i midsommer
♥ Little britain
♥ Parlamentet

4 saker jag gjorde igår:

♥ Var på Styrsö

♥ Åkte båt

♥ Åt middag hos min mormor

♥ Plockade björnbär

4 saker jag längtar till:

♥ Tills Voldor blir inkörd

♥ Efter godis

♥ Att det ska sluta regna

♥Att Gina blir riktigt välutbildad


4 favoritrestauranger:

♥ Sarinas
♥ Connys i Skara

♥  MacDonalds

♥ Sallads baren i Kungälv


4 saker på min önskelista:

♥ Att Voldor blir inkörd
♥ Att djuren håller sig friska
♥ Hälsa och välbefinnande

♥ Att bensinpriset går ner

Det här är mina svar.Hoppas ni hade lite kul när ni läste dem...;)
Tjipp å hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0