Fortfarande i Skara

Idag är det torsdag och jag är fortfarande kvar i Skara.Suck!!Brukar ju för det mesta åka hem på torsdag eller till och med på onsdagar ibland.
Men det var en förstahjälpen kurs som inte blev av förra veckan så istället fick vi den denna veckan.Och fredagen är den enda dag vi hade fri.
Det som nästan är värst är att vi är halvklass och våran del fick eftermiddagen,börjar klockan 13 och slutar klockan 16 vilket innebär att jag kommer vara hemma runt 18.. Och denna helg hade det inte gjort något om jag kom hem lite tidigare...
För på lördag jobbar jag som vanligt men sen på kvällen ska jag på kräftskiva!!På måndag har jag och Lillemor en rapport som måste vara färdig i skolan,så det kanske jag måste sitta med på söndag kväll...
Det kommer bli en väldigt kul helg men det blir fullt ös!Kommer bli en seeeeg måndag!

Nu ska jag nog ta mig en liten tur ut i Skara stad och ta mig en liten promenix till apoteket.
Jag har ju bott nere på vandrarhemmet denna vecka och det kommer bli så att jag bor kvar där vandrarhemmet nu.Men det kommer bli så bra jag kommer få ha samma rum hela tiden.Så jag kommer inte behöva packa ihop alla mina saker varje veckoslut!

Hej svejs!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0