Hundbajs

Usch idag när jag skulle följa med mina föräldrar och syster till Backamo och gå på bondens dag så upptäckte jag att jag trampat i hundbajs.
Det var när jag skulle släppa in Max i lägenheten och jag böjde mig ner för att torka hans tassar som jag kände jag att det luktade lite mysko...Jag fortsatte torka men så tittade jag ner på mina fötter och såg att jag hade värsta bajsklicken på insidan skon.
Det hade kletat av sig på andra skon,på byxorna och på dörrmattan.
Suck,det var bara att slängan mattan på utsidan byta byxor och skor och hänga allt på utsidan.
Så fick jag ta hand om allt när jag kom hem.

Vi hade en trevlig dag på Backamo.Dit brukar vi åka på bondens dagar och kolla,för där har de allt möjligt.De har DM i brukskörning,vallhundar,traktorutställning,hästar som drar vagn som man kan åka med,hästuppvisningar, marknad med mestadels hantverk men även mycket annat fint.Och så kan man såklart fika där,hembakt!
Och träffa lite folk som man känner.Det brukar bli väldigt mysigt där så åk dit någon gång om ni får möjlighet!

Igår var jag på 26 års fest hos min kompis Söder.Det var väldigt trevligt!!
Man skulle ha med det som man ville grilla,Angelica hade fixat maten till oss.Det var fläskfilé och hon hade gjort en jättegod potatis sallad och tsatsiki till så jag och Emma fick det väldigt enkelt vi behövde bara fixa grönskar som vi kunde grilla.
Det här var nog den sista sköna kvällen vi kunde sitta ute,så vi satt faktiskt ut och åt.:)
Tack Söder för en underbart trevlig afton!!
Såhär fin var jag med en Nemo hatt.:)

Nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag packa inför mina dagar i Skara.
Jag tänkte berätta lite hur mitt sista år förhoppningsvis blir i skolan,för jag har i alla fall tänkt och fortsätta.

Hejsvejs lingon fejs!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0