Lägenhet och vandrarhem

Jag bor ju i en lägenhet som ligger ovanpå ett vandrarhem,lägenheten hyr jag av dem som har vendrarhemmet.
Idag sa Susanne,min klasskompis som bor på vandrarhemmet,att de ville prata med mig.Så jag ringde upp dem ieftermiddags.Och då var det såhär att nästa vecka skulle det bo så många på vandrarhemmet att det var överfullt så hon undrade om jag kunde tänka mig att dela lägenheten med tre stycken eller om jag ville flytta ner till vandrahemmet och ha ett rum där under veckan.Tillslut bstämde jag mig för att ta ett rum på vandrarhemmet.
Dels för att jag får egen toa och dörrarna här i lägenheten inte går och låsa och sova med okända människor då...

Sen frågade hon också om jag kunde tänka mig och bo på vandrahemmet i vinter så att de slipper värma upp en stor lägenhet för bara en person.Jag sa att även att det gick bra,dels så blir det lite ensamt och kallt i den här stora lägenheten.Men det kommer att bli lite jobbigt för att jag kommer inte kunna lämna kvar några saker...
Fast det kommer att bli varamare och jag kommer att ha sällskap.Jag och Susanne kommer att få sååå trevligt ihop på vandrarhemmet!Hitta på massa bus!;)
Säger bara idominsalva....:P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0