Projekt arbete

Idag var jag ledig från skolan men tro inte att jag kunde åka hem för det!För imorgon har vi föreläsning och när vi ändå var lediga bestämde jag och Lillemor för att göra ljud,ljus och luft mätningar för vårat projekt arbete som snart ska vara klart.
Vi bestämde oss för att åka till hennes dotters skola och göra dessa mätningar och efter mätningarna var klara åkte vi i väg för att äta lunch.Det blev en förmiddag där inte allt flöt på som det skulle...
Och de tycker jag Lillemor har beskrivit så bra på sin blogg så jag tycker ni kan gå dit och läsa om våran förmiddag!www.loovs.blogg.se

                             
Det här var inte våran lunch...RIktigt såhär lyxigt får man det inte på ett gatukök i Götene.:P
Men det hade varit väldigt gott nu!För jag är hungrig.

Ha en underbar kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0