Sällskap...

Igår morse när jag åkte upp till Skara så behövde jag ta med och slänga min soppåse.Soptunnan står ganska långt ifrån vårat hus så jag skulle vara smart och ta med den i bilen när jag ändå åkte förbi.
Jag ställde honom bakom min stol i bilen.Eftersom jag många gånger har glömt att slänga den när jag har haft med mig den i bilen,så har jag nu ett litet knep.Jag sätter inte på mig säkerhetsbältet förän jag har släng min påse.Men igår spände jag fast mig som vanligt...
Så när jag kom upp till Skara och skulle ta ut min skolväska fick jag se honom...Ja såklart det var min påse.Eftersom jag inte märkt av honom så har ju han uppfört sig väl.Men nu kändes det ju nästan som vi hade börjat få en märklig kontakt,vi hade ju delat bil så länge.
Men jag var tvungen att dumpa honom.Första skräpkorgen jag hitta fick jag inte in honom i,det var en sån där med ett fast tak.Nästa jag hitta var en traditionell skräpkorg,så där dumpade jag honom.Där satte jag stopp för våran relation.Tur var väl att korgen var nästan så gott som tom.För han var ganska så fet.
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hahahahhahahaha...lite smått oroväckande när du börjar kalla en soppåse för "honom" =))

2009-10-04 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0