Skolan fortsätter...

Jag sa ju att jag var lite tveksamm om jag skulle fortsätta min skolgång eller inte.Men nu har jag ialla fall bestämt mig för att fortsätta.Nu verkar det i alla fall bli väldigt bra.
Vi är nu bara två stycken kvar på våran gren!Så de är måna om att vi stannar kvar och de är väldigt måna om att detta kommer bli en bra utbildning,en bra gren.För dels att det här med hälsa och friskvård ligger väldigt mycket i tiden och så har de regionens stöd och så tror de på det själva.
Så de vill ha våra åsikter och idéer om vad vi vill lära oss och hur vi vill lära oss,studiebesök,föreläsningar mm.Förslag på personer och ställenman kan åka till.
Med andra ord,nu kommer vi att få väldigt mycket att säga till om och vi har haft ett första möte med grenansvarig.Och så ville de veta om vi har några bra namnförslag på vad de kan döpa grenen till.
Vi kommer nu inte bara få ett papper på att vi har gått utbildningen utan även en titel.

Jag tror att detta kommer bli bra nu,för hur ofta får man vara med och forma en utbildning?!Och jag tror att jag kommer lära mig mycket.Nu kommer jag att göra detta till ett bra och kul år!

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0