Snäll syster...

I fredags kväll skulle hela familjen på ett 60-års kalas.
När jag var färdig dressad så gick jag in till mor och far.Jag hade skyndat mig så gissa om jag blev förvånad när de inte ens hade börjat å göra i ordning sig!Så här hade jag skyndat mig helt i onödan!
Min syster jobbar i en klädaffär så ibland har hon nya kläder med sig hem.När jag kom in såg jag en en kofta som hängde på en stol,det är en snygg grå stickad kofta.Den ville jag pröva och ungefär så här lät vårt samtal när jag provade den.
-Åh har du köpt en ny kofta?säger jag
-Ja det har jag.
-Den får jag pröva!
-Ja men akta så du inte töjer den! säger syrran.
Jag börjar knô på den ovanpå min shorta.
-Den är ju storlek small så den måste ju passa för det är ju det jag har,säger jag.
-Nej sluta nu ta av dig den,fortsätter hon.
Jag får på mig den och tittar i spegeln.När jag står där och beundrar mig säger hon,
-Ta av dig den nu!Det är inte din stil ändå.Du ser CP ut i den!!

Vilken snäll syster man har som säger så och hon ska jobba i en klädaffär.Hoppas för allt i världen att hon inte säger likadant till kunderna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0