Det ju sjukt!:S

Förra veckan så blev jag sjuk två gånger!Först på söndagen åkte jag på någon konstig förkylnig.Jag började nysa på natten,som en galning.Resten av söndagen rann näsan non stopp hela dagen,jag gjorde slut på 3 paket pappersnäsdukar med 10 i varje paket och närapå en hushållsrulle.Nös gjorde jag nästan hela tiden.Det som var lite mysko var att på måndagen var det borta,så jag vet inte vad det var jag åkte på.
Sen på tisdagen blev jag sjuk igen.Då var det magen som pajade.Jag fick springa på toa hela tiden,dock inte för att kräkas...Efter jag hållt på att besöka toan hela förmiddagen prövade jag att ta imodium.En tablett mot sådant här besvär.Och den hjälpte!:)
Hade det varit någon maginfluensa så borde den väl inte den hjälpt?!Därför tror inte det var en riktig maginfluensa jag åkte på.
Men på lördag morgon var det återigen dags för magen att protestera,precis innan jag skulle gå till jobbet.Suck!Återigen tog jag imodium och återigen hjälpte det!Vilken tur!!:)
Så det blev verkligen en sjuk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0