Skara

Idag tog jag bilen och drog upp till Skara för att börja min sista kurs innan jag slutar i maj.Men denna kurs ska bli kul,då den handlar om hälsa och friskvård.Om sådant som gjorde att jag började i skolan.
Var ett tag lite orolig över att jag kanske inte skulle komma upp till Skara för all snö som envisas att komma hela tiden.Men idag lyckades molnen hålla tätt!:P
På torsdag så börjar Göteborg Horse show!Då kommer jag mer eller mindre bo i Scandinavium.Men som vanligt ska det bli superkul!I går var jag nere för första gången och hjälpte till att bära in hinderna som anlände.
Sanden höll också på att köras in och jag och Caro tog en kik på blommorna och hälsade på Mark och Judith(floristerna)de anlände i Lördags,men då kom jag inte ner för då kunde inte molnen hålla tätt utan det kom mer snö.Missförstå mig rätt jag tycker om snön tycker det är mycket skönare med all snö än regn och grått,men nu har det kommit tillräckligt!
Imorse ringde Angelica och sa att hon bokat biljetterna till Green Day!Jiiiiipie!!!5 Juli ska Angelica,Emma och jag på Green Day!:) Ska på gå Pink också med Angelica och hennes vänner i sommar.Vilken sommar!Ska bli kul!!:)
Men nu ska jag åka och handla lite mat och sen dra till vandrarhemmet.Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0