Här kommer lite bilder från prinses Margriet manege.

Jag börjar med stallet.

Ponnystall  Stora stallet  stallet



 Infarten                        
Fikarummet                  I manegen                                                 
                                                                  
Eftersom jag är kass på datorer så fick jag inte den att göra som jag ville i dag.Men jag hoppas i alla fall att ni får en uppfattning hur det såg ut där.

Slutligen vill jag visa vilka jag bodde hos och vilka de var som var ansvariga för ridskolan.
På söndagen innan jag åkte hem bjöd de mig på restaurang. 
Om ni inte känner igen mig är det jag med rutig skjorta och till höger om mig Marijke.
En av de lite mer ansvariga och ridlärare.
Sen Willie,Hermans fru.Jobbade inte på ridskolan nu.
Och så var det Herman,"chefen".Det var hos Herman och Willie jag bodde.
Och blev väldigt väl omhändertagen!

Kommentarer
Postat av: Lillemor



Jag vill oxå åka dit!!!!!! =))

2010-02-20 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0