Jobb :)

I några månader nu har jag inte haft så mycket jobb. Jag har jobbat på ridskolan, men det har inte varit så många timmar. Så jag har fått mer och mer panik, så jag har letat mer och mer intensivt. Både på nätet och via vänner och bekanta.
Igår pratade jag med bästa Angelica om mitt problem. Hon hjälpte mig att förbättra mitt personliga brev och idag fick jag ett nummer jag kunde ringa.
Jag ringde det och fick napp och fick komma dit och prata med henne. Det var kvinnan som hade hand om vikarier för daglig verksamhet och förskola i kommunen. Så nu kommer jag få tider där. Troligen kommer det bli mest i förskolan, vill ju egentligen ha inom daglig verksamhet. Men det var tydligen inte lika mycket vikarier som behövdes på daglig verksamhet. Men tack bästa Angelica för nummret och hjälp, det är guld värt!:) 
Var även på kärna skola idag och pratade med dom där, och även där verkade det lovande.:) Så idag har det vart en bra dag jobbmässigt men inte vädermässigt.

Idag har vi vart och lämnat in den sele vi behöver använda för skogskörning till hästarna till sadelmakaren. Vi köpte den begagnad för ett tag sedan men den var en aningen stor och behöver förminskas. Så nu ska den justeras och om ca en vecka får vi den. Vi måste ju ha den när vi ska iväg i november.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0