Några dagar efter min årsdag för min ridol...

bild0720 (MMS)

Några dagar efter min årsdag för min ridolycka råkar jag ut för en ny.Eller inte ridolycka, körolycka rättare sagt.I söndags körde vi miniponny å vagn.Han blev rädd och stack,otroligt vilka krafter trots storleken!jag fick inte stopp å åkte ur i en sväng med buller å bång!Och det här blev resultatet på mitt ben några dagar senare.Gör inte lika ont längre,men ont har jag i min armbåge som jag tydligen slog i.Men det börjar kännas bättre.:-)Så det ska nog bli ordning på mig igen...

Kommentarer
Postat av: Lillemor

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...äckelfoten ;))

2011-04-17 @ 20:44:56
Postat av: Sofia

Hahahaaaa ja den ruttna och svullna foten!!! Fast den ser lite bättre ut nu...Men fortfarande äcklig!

2011-04-18 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0