Nu har jag flyttat!

Nu har jag flyttat in i Stina och Dannys extra lilla hus som de har.För att hyra ut och ha när Dannys föräldrar kommer från England,tror jag.Men de har även bott där under tiden de har renoverat sitt andra hus och nu när det blev ledigt får ja hyra det. Toppen bra!!
Hyran blir inte stor,jag ska betala för elen jag använder!!Det är grymt bra!!Och så har Danny renoverat köket,så jag har ett sprillans nytt kök!!Värsta lyxen!
Men lite vemodigt var det att behöva flytta från Grön Huset,och det var trevliga människor jag bodde med.Särskilt Nina.:)
Är bara lite orolig över att jag kommer bli mörkrädd där i huset,för det ligger i skogen...Och där är jag själv i huset...Men jag har grannar nära mig och Stina och Danny är ju nära mig...
Äsch,inga sådana tankar nu!Jag är ju bara omringad av snälla träd!Inget att vara rädd för,vad kan hända?!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

När blir det inflyttningsfest!!!

2009-02-13 @ 09:01:43
Postat av: Sofia

Hahahaaa,d får väl bli snart...Eller så får vi vänta lite å ta grillparty i trädgården.:P

2009-02-13 @ 11:56:53
Postat av: Lillemor

Jag och Petra vill komma NUUU...vi kan ta ett litet party med närmast sörjande...hehe... VIP du vet..

2009-02-13 @ 12:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0