Snubbel

För en vecka sen, närmare bestämt natten till måndagen så kunde jag inte somna. Kunde inte somna hur jag än gjorde. Och stressad blev jag när jag visste att jag skulle upp tidigt för att åka iväg till  Skara. Till slut somnade jag vid två tiden, och när klockan ringde igen vid kvart i sex kände jag mig inte pigg nog att gå upp för att sen köra bil i två timmar. Det kändes inte säkert helt enkelt. Så jag bestämde mig för att sova två timmar till och komma upp lagom tills vi började efter lunch.
Eftersom man bor granne med sina föräldrar, så såg min mamma att jag inte var uppe. Blev då rädd att jag försovit mig och ringde till mig. Telefonen låg lite längre bort i mitt rum och när den ringde så flög jag upp för att svara.
Men jag hade glömt att jag på kvällen hade ställt en påse framför min säng...
Varpå jag såklart snubblar på den och flyger fram, jag fortsätter min färd och snubblar över kläder som ligger på golvet.
Rammlar omkull på knäna och svarar i telefonen. Stackars mamma kände sig lite dum som väckt mig.
Upptäckte att jag fått ett sådant där skönt svidsår...
Ni vet när skinnet försvinner men utan att komma något blod, och så blev det en snygg bula på knät med.
När jag tog en dusch sen på morgonen sved det som tusan!Jag var tvungen att skrika lite.:P
Nu efter en vecka så gör det fortfarande ont. Pga byxorna skaver på det så det får aldrig läka i fred. Det blev inte bättre av att jag igår tappa en bom på det. 
Men nu är det på bättre, så om några dagar kanske...
Så lite synd kan ni väl tycka om mig?!
Kommentarer
Postat av: Lillemor

Såååå typiskt DEJ!!! hahahahhahaha :c))

2009-02-09 @ 19:11:20
Postat av: Angelica

Aj aj aj, stackare där. Tänk vad konstiga saker man råkar ut för när man knappt är vaken. Kram till dig!

2009-02-10 @ 22:56:31
URL: http://jelican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0