Såhär har jag det.

Nu var det länge sedan jag fick tummen ur att skriva något.
Men det känns som jag för tillfället har fullt upp med antingen skola,jobb eller hästar.Och där imellan vill man vila och umgås med kompisar.

I skolan går vi nu ju affärsplanskurs,och där är dagarna fulla med föreläsningar och studiebesök.Förutom det har vi även ett grupparbete som ska göras.Det är ofta bra studiebesök.Vi får många bra tips på hur man ska lyckas med sitt hästföretag och även hur mycket jobb det är.Ofta är det kvinnor som har företagen.Kan bara säga att det är driftiga kvinnor som har företagen!
På vandrarhemmet bor förutom jag och Susann nu också två tyskar.Trevliga karlar.I tisdags kom jag ner iköket för att äta lite youghurt innan läggdags.Då blev jag bjuden på hemmagjord svartvinbärssnapps och det bestämdes att på nu på tisdag ska de laga en riktig tysk middag och den ena tysken sa att han hade massa öl och såklart snaps på rummet.Så det kan nog bli en väldigt trevlig middag!

Måste bara berätta i veckan var jag hos Stina och Danny och våldgästade dem lite...Det slutade att jag blev kvar på middag.När Danny stod och gjorde matlåda hade han även gjort en till mig till lunch!Det var så väldigt snällt!!!
Kan säga att det smakade gott på lunchen!

Hästarna fick igår sina hovar fixade.Gina fick skor,för de har hon såklart trampat av sig.Fyra hästar hade bärrands röta.Så nu har det börjat igen,ingen vinter utan hovproblem.Hade ju vart konstigt annars!:S
Annars rider jag och tömkör lille Voldor.Och det går så bra!
Och så jobbar jag lite också,idag fick jag en ny nybörjargrupp.Fyra stycken glada barn.:)
Lillemor,de är faktiskt ganska söta och inte så äckliga.;)

Igår kväll var jag på en väldigt trevlig spontan tjejmiddag hos Angelica.Med hemagjord pizza och marängswizz.
Vi var fyra glada tjejer.Angelica Sandra Malin och jag.

Det var lite av vad jag gjort det senaste,skulle kunna berätta mer.Men det kanske kommer än annan gång.

Ha skön lördag kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0