Hemma igen

Nu var man hemma igen.Det är skönt att ha kommit hem,min hund Max kunde inte tro sina ögon när han såg mig och under kvällen satt han ibland och bara kolla på mig.Och det var skönt att sova i sin egna sköna säng.Men jag vaknade några gånger och undrade vart fönstret vid sängen var,hade ett brevid mig i Holland,nån gång undrade jag vart jag var och vad stor sängen känns och en gång väckte Max mig och skrämde då vettet ur mig.
Det var en lite lustig natt.
Hade med mig lite presenter från Holland till syster,som fyllde år i lördags,och såklart till mor och far.Alla verkar nöjda,i alla fall sa de det.:P
Men jag måste säga att det är tråkigt att behöva lämna alla på Prinses Margriet Manege!Och jag tror att det var ömsesidigt,de sa så i alla fall, att det var tråkigt att jag nu åka hem.
Så jag måste åka tillbaks dit.Men då när vädret är bättre,på sommaren.Självklart sa jag att de måste komma till Sverige och hälsa på,hoppas de gör det.
Och jag fått massa mailadresser.De får ju inte glömma bort mig...;)
Men nu ska jag gå ut och gå en promenad i skogen med Max och sen åka hälsa på på jobbet och sen kanske man ska packa upp också...Usch tråkigt!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen hem!!! Vi får ta och ses nån dag! Kram Kram

2010-01-20 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0