Resfeber!

Nu börjar den infinna sig,resfebern!Inför min stundande resa till Holland.Åker ju på tisdag.
Håller nu på och tvätta kläder som jag bör ha med mig men får nog ta och skriva en packlista nu så jag får med mig rätt saker.Sen får man bara hoppas på att kommunikationerna funkar som de ska.Att jag kommer på flyget i tid och sen hittar till rätt ställe att köpa biljetter på till tåget och sedan hittar tåget.Sen bör det rulla på...
Usch ja,lite nervöst är det!
Lilla Sofia på äventyr i stora världen...Hur ska det gå?!
Kommentarer
Postat av: paula

Klart att det går bra!! Åker du själv??

Bra att du var å klappa lite på Sherekhan då blev han säkert glad, om han nu ville vara social. När jag kommer vänder han ändan till...

Ha en trevlig resa. kram

2010-01-03 @ 09:18:22
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0