Uppdatering

Nu var det väldigt längesedan jag skrev något.Så jag tänkte ge er en snabb uppdatering om vad som har hänt i mitt liv hittills.(Om det nu skulle vara någon som fortfarande är här och läser.)
Nu är min sista kurs klar i skolan, den var klar i slutet av April.Jag och Lillemor grät en liten svätt ihop över detta.När vi kom på att vi aldrig mer skulle sitta på föreläsningar ihop och snacka skit om ditt och datt och anmärka på saker och ting.Vi bestämde att vi skulle ha regelbundna återträffar,Lillemor vi kanske skulle ta och hyra in oss på föreläsningar och återuppleva gammla minnen.:P

Jag har nu lämnat in min affärsplan en gång fått tillbaka den och rättat till den lämnat in den igen.I onsdags så hade jag presentation om min affärsplan. Jag är imponerad över mig själv över hur bra det gick!:)
Jag fick massa berömm över att det var en bra och proffsig presentation,ett genomtänkt arbete.Jag blev nästan generad.Men jag fick lite uppbackning på att jag skulle tro mer på mig själv.Jag blev GODKÄND!Behövde inte ens göra några kompleteringar.:)

Jag har också lyckats skaffa mig en pojkvän!!Var nog så dags...:P Han heter Mikael.Det som är lite jobbigt är att han bor i Herrljunga som ligger ca 10 mil bort.Tur att man har bil.

Detta är lite grovt om vad jag har gjort sen sist jag skrev...Idag är det fredag och jag ska hoppa in och jobba lite extra,slutar väl vid åtta ikväll och sen om jag hinner ska jag på tjej middag.Sen är det jobb till morgonen igen och sen kommer Mikael på eftermiddagen.Jag kommer inte sitta och rulla tummarna denna helgen i alla fall.:P
Ha nu en riktigt trevlig helg!
/Sofia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0