Framme!

Nu sitter jag framfor datorn i hemma hos Willie och Herman. Sa jag tankte jag gor ett fint litet inlagg.
Flyget gick fint igar och nar jag fatt pa min vaska sa gick jag for att kopa tagbiljett. Det ar sa bra pa schipol for allt ligger i samma byggnad. Fick en klass 2 biljett. Taget skulle ga 20 min senare.
Jag var hungrig sa jag kopte en macka snabbt och hastade till mitt tag.
Taget kom och jag hoppade pa en vagn, tog dar det var minst folk i ko.
Tankte oj vad fina tagen har blivit sen sist! Och satte mig.
Konduktoren kom, och han sa. Du har en klass 2 biljett det har ar en klass 1 vagn.
Oj forlot sa jag och skulle lyfta ner mitt bagage och ga. Attans tankte jag, nu maste jag slapa bagaget igen!
Men da sa kondoktoren till mig, Du kan sitta kvar. Den dar mannen hade en biljett som inte blivit anvand. Du fick den av honom, sa du kan stanna.
Jag blev j'tteglad sa tack sa mycket och tog i hand!
Jag hade en valdigt skon resa och fick en bra start pa min hollandsresa! Och fick ett bra intryck av det hollandska folket!

Imorgon borjar lagret som jag ska hjalpa till pa. Jag har hort att jag har en kul men jobbig vecka att vanta. Rapporter kommer.
Doei! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0